♥ tribut (3)

sâmbătă, 20 decembrie 2008

- N-am de gand sa mai fiu eu vreodata. Bine, poate numai cand ma lamentez printre asternuturi. Si printre episoade din Inima de tigan. Si printre bucati de ciocolata ieftina. O sa ma uit la Inima de tigan. Argh. Haide, frate. Vorbesc serios. De ce razi?
- Esti amuzanta...
- Mda, minunat.
- Pe bune.
- Pentru ce crezi ca esti cel mai bun prieten al meu? Rase. Ca sa faci misto de mine?
- Si asta...
- Tampitule.
- Proasto!
Rasera amandoi. In fond, asta faceau mereu.
-
'tu-ti...
- Hai, injura-ma. Da-l dracului de post. Injura-ma.
- Nu.
- Haide... Mbine, ma rog. Te corup eu pana la sfarsitul zilei. Nu, acum pe bune. Esti o proasta daca te schimbi pentru ei. Si jur ca nu mai vorbesc niciodata cu tine daca nu incetezi sa... frate, sper ca nu plangi.
- Nu...
O lua in brate. Era clar ca nu stie sa se descurce cu o tipa care plange. Era amuzant.
- Nu pot sa cred ca-i plang unui tip in brate. El o stranse cu mai multa forta.
- Te iubesc, tampito.
- Hai cu mine sa-mi iau ceva de la bufet...

Celui mai bun prieten. Te iubesc.

4 comentarii:

Dudu♥ spunea...

E foarte importanta sa ai un prieten care sa iti fie alaturi in momentele grele. Conteaza^_^. Esti norocoasa.

Arina Lazăr spunea...

Stiu :) Multumesc.
Partea auzanta e ca asta e o conversatie rupta din realitate :))

Anonim spunea...

cum faci inimioarele?!

Arina Lazăr spunea...

Alt + 3