wild thing

miercuri, 14 ianuarie 2009

Sunt Arina. Dimineata ma consider irezistibila.
Spre dupamiaza, buclele mi se pleostesc si am ghetele murdare.
Ma dezvolt. Cresc. In fiecare, minut, in fiecare secunda. Chiar si atunci cand tu uiti sa clipesti. Sunt mai desteapta, mai matura si mai frumoasa cu fiecare pas pe care il fac. Cu fiecare zece metri parcursi de autobuz.
Parul meu arata naspa cand ploua. Dar ma bucur de ploaie. Din camera mea. Nu mai zice de umbrelele colorate care anima orasul, in puii mei! Stii ca nu e asa. Stii ca sunt doar artificii de micut scriitor emo. Evita metaforele pe care nu le simti.
Nu-mi pasa ca John Lennon a murit. Traieste.
Cerul m-a ajutat mult. Intotdeauna. Nu a facut tot timpul ce l-am rugat. Dar a fost mereu deasupra capului meu cand am vrut sa-mi pun o dorinta.
Am fost perceputa in multe feluri: nepasatoare, aroganta, antipatica, imposibil de inteles, superficiala, urata, falsa, mult prea emotiva...
Si totusi citesc mult, si mi-am uitat castile la Teo. Tipa blonda.
Se poate ca o persoana sa fie inerta? Eu banuiesc ca sunt. Habar n-am. Asa ma vad.
Ma port naspa cand sunt nervoasa. Chiar imi pare rau. Nu fumez. Nici tigari, si nici iarba. Nici nu trag pe nas. Nici nu bag in vene. Nici nu-mi surade.
Las cartile, muzica, oamenii, drumul spre casa, notele de la istorie, parerile sa-mi schimbe viata. Ma afecteaza tare, stii?
Sunt speciala, pentru simplul fapt ca si tu esti. Sunt la fel de frumoasa ca si tine, nu te crispa. Sunt ceea ce traieste in mine.

Chestie salbatica,
Imi faci inima sa cante
Tu faci totul groovy.

6 comentarii:

Anonim spunea...

oficiaal?

iubesc stilul tau de a te exprima si de a scrie:)

Unknown spunea...

Foarte frumoasa descrierea . Si faza cu ploaia..genial. si mie imi place tot de la fereastra , pentru ca parul meu e cret cand ploua. -_-'
Felicitari pentru tot ce ai scris pana acum ;)

Arina Lazăr spunea...

Multumesc mult :)

Anonim spunea...

hnmm, ciudat, parca am mai vazut stilul asta de descriere pe blogul Erikai, in postul "hello"... se intampla ca tu sa-l fi scris chiar dupa... ;))
eeeh, noroc ca exista optiunea "moderarea comentariilor" pe blogul tau :)

Arina Lazăr spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Arina Lazăr spunea...

Ti-ar schimba cu ceva parerea daca ti-as spune ca nu frecventez blog-ul Erikai?
Pe langa asta, e vorba de o diferenta de cateva ore, dupa cum observ. As putea spune ca esti indreptatit sa intri la banuieli; acest lucru nu-ti scuza, insa, acuzele.
Nu am prea multe dovezi contra, poate numai cuvantul de onoare, pe care inca nu sunt sigura ca merita sa il dau. Pana la urma, imi cunosc stilul si nu m-am reagsit in al Erikai. Nu gasesc prea multe asemanari, in afara, poate, a autodescrierii.
Si da, bine ca exista moderarea comentariilor. N-am s-o folosesc insa acum. Nu-mi dai motive.
Ti-am raspuns la dubii?