a cui e noaptea?

marți, 3 februarie 2009

...mi-a spus ceva despre scrumiera de pe masa, dar, pielea mea, eram prea atenta la documentarul de la Woodstock. Il vedeam pentru a treia oara si ochii imi fugeau pe gleznele lui. Picioarele mele erau atent epilate; stateam intr-o pozitie ciudata pe canapea, iar tocul cui al sandalelor patrundea in perne. Atunci am purtat pentru prima oara rochie, si nu bag mana in foc ca, daca te-ai fi uitat din fata, nu mi-ai fi putut vedea boxerii rosu cu alb.
Aratam neingrijit si imi dadeau lacrimile. Stii scena aia din Edge of love, cand tipa isi arde dresul cu tigara? Genial film. Chiar atunci m-a sunat tipul din Brasov. M-am dus in dormitor si m-am asezat intr-un colt al camerei - am inceput sa plang la telefon.
M-am calmat, apoi mi-am facut poze artistice in rochie si pantofi cu toc. Artistice pe dracu'. La un moment dat mi-a venit cheful sa cant la chitara. Si am cantat.
Stiam ca ma urmareste cu privirea. Cantau The Who.

9 comentarii:

Anonim spunea...

super?

da <3

Arina Lazăr spunea...

Super?:))

Anonim spunea...

Dah, era o interbare retorica.

Anyways, the point is ca'mi place cum scrii <3, chiar daca nu te'am vazut vreodata, dupa cum scrii si cum gandesti, esti frumoasa.

Anonim spunea...

Arina in ce zodie esti ? :)

Arina Lazăr spunea...

@ Chris: Multumesc, asta chiar a fost dragut.
@ Netra: Gemeni si mandra. De ce?

Anonim spunea...

Curios :D

andra spunea...

arina:)
sandalele aveau toc ortopedic.

Arina Lazăr spunea...

Nu e tocmai realista treaba, Andra. Suna mai bine cu tocuri cui :)) Tocul ortopedic nu intra in canapea!

pantofi spunea...

clar, suna mult mai bine pantofi cu toc cui sau pantofi stiletto :D