whole lotta arina

luni, 8 iunie 2009

Ahh, si ce dor imi era. Umblam pe fostul meu blog si am dat de leapsa asta. Playlist-ul pe shuffle si raspunzi la intrebari, e veche. Am sa folosesc playlist-ul de pe Youtube daca nu va deranjeaza.

Later edit: Mai departe, nu stiu. O are toata lumea.

1. Cum te simţi azi?
Arcturus - Shipwrecked frontier pioneer (da. ploua.)

2. Vei ajunge departe în viaţă?
T-Rex - Children of the revolution (am sa schimb lumea intr-o zi, cum spuneam)

3. Cum te văd prietenii tăi?
Iron Maiden - Fear of the dark (da, stiu)

4. Te vei căsători vreodată?
Santana - Soul sacrifice (indeed.)

5. Care e tema preferată a celui mai bun prieten?
Aerosmith - Crazy (si sa mai spui ca nu te iubesc)

6. Care e povestea vieţii tale?
Rhapsody - Unholy warcry (o haide...)

7. Cum este/ era în liceu?
AC/DC - Rock n roll ain't noise pollution (hell ye)

8. Cum poţi avansa în viaţă?

Stratovarius - Black diamond

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
Aerosmith - Jaded (they're the ones that jaded me)

10. Ce se preconizează pentru weekend?
Led Zeppelin - Stairway to Heaven (nu o sa mor. a a. does anybody remember laughter?)

11. Ce cântec te descrie cel mai bine?

Motorhead - I ain't no nice guy (eu v-am spus)

12. Dar pe bunicii tăi?
Queen - Bohemian rhapsody ( :) )

13. Cum îţi merge în viaţă?
Alice in chains - Would

14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?
Compact – Trenul pierdut

15. Cum te vede restul lumii?
Led Zeppelin - Black dog (hey hey mama said the way you move gonna make you sweat gonna make you groove)

16. Vei avea o viaţă fericită?
Guns n Roses - Paradise city (no description needed)

17. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Deep Purple - Soldier of fortune

18. Sunt persoane care te doresc în secret?
Vaya con Dios - Neh nah nah (da. cu siguranta da)

19. Cum să mă fericesc singur?
Meatloaf - Bat out of hell (mai micutilor nu inteleg)

20. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Nevermore - Forever (nu stiu, dar o sa traiesc pentru totdeauna si o zi in plus)

2 comentarii:

andra spunea...

mai ai fostul tau blog?
heei... credeam ca l-ai sters.
dami-l si mie ;;)
imi e dor sa iti citesc posturile :D stii tu, eram cititoare fidela :>
si la simina.... eheee ce vremuri.

vezi ca ma servesc singura cu leapsa. cred.

Arina Lazăr spunea...

Deal :)