First day of sun

vineri, 27 ianuarie 2012

Blog-ul l-am pastrat la fel de simplu, chiar daca n-am mai scris de o suta de mii de ani. Trec printr-o perioada foarte frumoasa, in care invat lucruri noi si in care, pentru prima data, simt ca ma maturizez; sufar, adica, dar de data asta am senzatia ca e bine si mai ales ca asta e suferinta adevarata, care trebuie sa se intample.
Nu vreau sa sufar, nu e neaparat fain, dar de data asta am simtit ca am trecut prin lucrurile astea pentru ca trebuie sa ma schimb. Deci, chiar daca lucrurile nu merg extraordinar de bine in jurul meu si multe lucruri se duc pe apa Sambetii, chiar ma simt linistita si vreau sa le las sa mearga.
Ma simt foarte linistita si am o stare foarte misto. Vreau sa invat sa ma controlez mai bine si sa imi formez o oarecare coloana vertebrala; de acum in colo, vreau saam destul curaj cat sa imi asum un statut (stiu eu ce vreau sa spun) si sa nu ma mai dau la fund. O fac sa sune vag cand o scriu, dar eu niciodata n-am putut sa dau toate detaliile cand am scris despre ceva din viata mea - nici in jurnalele mele, toate lucrurile importante le am doar in cap.
Vreau deci sa am coloana vertebrala, sa am grija de mine si sa nu ma calc singura in picioare. De mult nu mai fac asta, dar e momentul acum sa invat sa o fac bine si toate astea sa imi intre in reflex.
Pe langa asta, 2012 e primul an in care nu mi-am facut rezolutii. L-am inceput bine, e adevarat, si nu mi s-a parut ca e ceva de schimbat, dar sincer, nici acum nu cred ca e nevoie. Le las (pe ele, pe lucruri) sa fie asa cum sunt si o sa vad eu, asta e planul. Asa o sa stea situatia, sper.
Nu vreau sa mai am o imagine falsa despre mine si nici pe altii nu vreau sa-i mai fac sa ma vada asa. Cel mult, o sa lucrez la ce am scris mai sus si o sa fiu asa cum o sa fiu, dar de acum in colo vreau sa imi asum exact cine sunt.
A, si, mai mult decat orice, vreau sa invat sa imi tin secretele mele.
Trebuie sa invat sa fiu o lady, aici se rezuma totul. La a fi o lady.

0 comentarii: