♥ Imi detest neputinta

vineri, 25 aprilie 2008


Am nevoie de somn. Nu glumesc, chiar am. Trezitul zilnic la ora 6 ma epuizeaza. Si plimbarile lungi - totusi, pe cat de obositoare, pe atat de relaxante si placute. Vreau sa nu-ti mai placa fundul meu. Serios, chiar vreau. Piesa asta ma face sa ma simt extrem de vinovata. Ma urasc. Serios. Nu-mi place sa te mint... Poate ca m-ai ura, daca ai sti. Toata dragostea ta profunda s-ar transforma subit in nimic. Si m-ai da dracului. Dar ce pacat ca stiu sa mint atat de frumos si de plauzibil. Vezi adevarul doar atunci cand iti permit eu sa-l observi, dar si atunci in cantitati minuscule. Ca si cum o prostituata de lux si-ar desface putin - doar putin - camasa rosie de satin. Apoi ar lega-o la loc, fara nicio jena, lasand barbatul doritor in plata Domnului si vazandu-si de treaba. Cam asa ma simt eu. Nu ca o prostituata de lux, ca o curva. Nu fac niciuna din treburile murdare pe care ea le face zilnic, mizerii ce intra in fisa postului ei, dar uneori ma simt cu mult mai vinovata. O femeie usoara nu va spune niciodata te iubesc, meseria nu o poate obliga sa faca asta. Insa viata ma poate obliga pe mine, fie ca imi doresc si simt, fie ca nu... Daca am sa ma prostituez vreodata? Nici pomeneala. Era doar un exemplu absurd. Am nevoie de somn. Chiar am...

0 comentarii: