♥ embargo pe pielea uda

joi, 24 aprilie 2008

Mi-as fi dorit sa incep acest blog cu o replica inteligenta, ceva de care sa va amintiti si despre care sa le povestiti nepotilor. As fi vrut sa va determin sa ma mai vizitati, dar inspiratia nu imi permite decat un "Ma numesc Arina." Stiu ca am un nume deosebit, multumesc. Sunt atat de insensibila incat nu va urma niciun "Pe tine cum te cheama?". Blog-ul asta e prea intunecat pentru personalitatea mea, defapt sunt copilul optimist si visator care, din pacate, creste. Ascult, respir si fac muzica. Bine, "fac muzica" e mult spus; zdrangan la o chitara veche pe care o iubesc nespus. Citesc. Nu reviste, iubito. Carti. Dansez mult. In fata oglinzii. Si scriu. Nu mult... Pentru mine toti sunteti oameni. Sunt pacifista si nu fac discriminari. Iubesc lumea si protejez mediul. Si am certitudinea ca n-am sa pun vreodata gura pe droguri sau tigari. Imi place berea. Cat despre blog, nu stiu ce e de capul lui...

2 comentarii:

David spunea...

hihi imi place :)) ce m-a frapat cand am intrat pe pagina ta...varsta.

chiar ai 14 ani? oricum,daca am ajuns eu la ultimull post,ai ceva talent :X bafta!

Arina Lazăr spunea...

Multumesc :)
Da, 14 ani am..