here's to you, mrs. Robinson

duminică, 14 februarie 2010

...Heaven holds a place for those who pray.

E ciudata fereastra si e abur si e frig.
Omule, ale dracului blocuri!
Nu se intampla nimic cand se face ora 22:00. Doar ticaie ceasul mai tare. Asa-mi zice un copil.
Mi-e greu, milord, mi-e greu si-s tanara si mor; danseaza, milord, danseaza! Canta, milord!
Sa fim frumosi, sa nu se-auda muzica mai tare decat putem. Ce depresivi trebuie sa fie soferii de autobuz!

Incep sa scriu texte care-aduc a poezie neomodernista si insusi cuvantul asta nu mi se potriveste. Atata doar ca nu-i poezie. Atata doar ca habar n-ai cu cata emotie scriu.

Pana si "a omora" incepe cu "om". Hei, ce ploaie-afara!

Vreau sa fug la mama dracului, ma simt cumplit de singura printre prea multi oameni si pe toti ii ador si toti tind sa ma iubeasca numai in felul lor. Mi-a placut anul in care pare ca m-am indragostit dintr-o cafea. Te-as cere-napoi, dar n-am cui te cere.

Dar printul raspunse-ntorcandu-se - "Taci."

0 comentarii: